met de zon mee - Reisverslag uit Lima, Peru van marieke lisette - WaarBenJij.nu met de zon mee - Reisverslag uit Lima, Peru van marieke lisette - WaarBenJij.nu

met de zon mee

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

28 Januari 2009 | Peru, Lima

hoi lieve allemaal!

even een snel berichtje om jullie te laten weten dat we een goede reis hebben gehad! het was vooral bijzonder om constant in de zon te zitten: we reisden met de zon mee en hadden dus tot 1 uur nederlandse tijd de zon in ons gezicht! toen we het vliegveld uitkwamen was het net donker geworden. een warme wind verwelkomde ons en een taxi bracht ons naar dit heerlijke jeugdhostel! oorpluggen in, slaapmasker op: vannacht heerlijk gedroomd! die jetlag komt op de terugweg wel..

over een paar minuutjes pakken we de taxi en gaan we naar het huis van stefan, dat is een studiegenootje en een halve peruaan. hij logeert hier in lima bij familie. dat is dan de eerste keer dat we lima bij daglicht zien! de zon schijnt hier, mijn naam (uitgesproken als marika zoals ze dat altijd in het buitenland doen) betekent 'homo' dus de komende 3 maanden heet ik marie, lijkt me beter (:

ik hoop vandaag een peruaanse telefoon te scoren, zodra ik een nummer heb zet ik het op deze site. omdat ik mijn nederlandse telefoon niet bij me heb, weet ik ook geen enkel nummer. als je dus wilt sms'en dan zou je naam erbij wel fijn zijn..

heel veel liefs, snel meer!
marie

  • 28 Januari 2009 - 13:50

    Yke:

    Jeee veilig aangekomen dus! Veel plezier homo ;)
    liefs!!

  • 28 Januari 2009 - 13:53

    Rijk:

    Klinkt helemaal super Marie!!!!
    Fijn dat het mooi weer is en ik denk dat je het heel goed naar je zin gaat krijgen.Ik heb heel veel aan je gedacht.
    Liefs Papski

  • 28 Januari 2009 - 14:19

    Pieter:

    Geniet!

  • 28 Januari 2009 - 15:05

    Elskie:

    ooooo nu ben je daaar.
    ik vind het zo gek!!!!!!!!!!

    xxxxxx

  • 28 Januari 2009 - 15:36

    Hanneke:

    Hoi Marie zonder ke,
    Fijn dat je er bent. En heerlijk die zon en warmte. Onze zon schijnt ook maar die is een beetje koud :). Fijne tijd in Lima en veel liefs.

  • 28 Januari 2009 - 15:44

    Grada:

    Jeeeej..je bent er, dus mijn ticket heeft zijn werk gedaan hahaha.

    Trouwens, Marika betekent geen homo..maar wat erop lijkt is Maricon..en dat betekent dus wel homo,..dus het valt mee!!en dan kun je wijs doen dat je geen maricon heet maar marika ;)

  • 28 Januari 2009 - 17:26

    Willy:

    Fijn dat je goed aangekomen bent. En groot gelijk dat je die jetlag voor de terugreis bewaard!Veel plezier..met alles.
    Liefs
    Willy

  • 28 Januari 2009 - 17:45

    Grada:

    rectificatie....daarnet vernomen dat je wel homo betekent!! oepsie, Leuk hoor...heeeeeel veel plezier! x van de knopstraat

  • 28 Januari 2009 - 17:54

    Jasmijn:

    Heele,lieve,Marieke.Ik mis jou heeeeeeeeeeeeeeel erg. Ik vind het leuk dat je het naar zin hebt,maar ik mis je wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg.):.doei!

  • 28 Januari 2009 - 18:20

    Maria:

    hey schateke!

    Ik ben ook veilig aangekomen op bestemming! Wat heb jij al snel een bericht achter kunnen laten zeg..
    Ze hebben me goed behandeld, daar in de VS, t blijven toch rare jongens, die Amerikanen..
    Vind t mooi hier, de mensen hebben me leuk opgevangen en morgen vertrek ik al om 6h richting veldwerk... Good luck my dear! en groetjes aan je medereizigers!
    liefsssssssss, (ander) mrietje

  • 28 Januari 2009 - 19:05

    Ricky:

    Hej! Ah goed bericht! Snel een berichtje over Lima bij daglicht dan maar ;) Geniet nog ff van de stilte voor de storm, voordat je echt weer aan spaans en veldwerk moet! XXX Ricky

  • 29 Januari 2009 - 06:43

    Rachel:

    Geniet ervan! Ik ga zo naar het station om ook naar het vliegveld te gaan... ARGENTINA HERE I COME!
    xx

  • 29 Januari 2009 - 08:22

    Corrie:

    Lieve Marie, Zo zit je bij Opa en Oma en zo loop je door Lima..Onvoorstelbaar bijna! Stuur ons af en toe een warm zonnestraaltje!
    Liefs van Corrie

  • 29 Januari 2009 - 19:26

    Celie:

    SUPER mar(gr)ie(t),
    het gaat een geweldige tijd worden voor je,veel leren, veel mensen ontmoeten en af en toe de nodige spanning. zet m op hé! t'was trouwens erg leuk om even met stefan te praten helemaal onverwacht. jullie hebben elkaar inmiddels vast wel gevonden?! Geniet van de zon!...wij schaatsen volgende week weer, ook leuk toch? Lieve Margriet, Veel liefs! mams.

  • 29 Januari 2009 - 20:05

    Petra Dekker:

    hoi,
    lekker dat je veilig bent aangekomen!
    ik ga alles weer met belangstelling lezen.
    geniet ervan en doe voorzichtig.
    liefs
    petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 61846

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: