paardendekens - Reisverslag uit Ica, Peru van marieke lisette - WaarBenJij.nu paardendekens - Reisverslag uit Ica, Peru van marieke lisette - WaarBenJij.nu

paardendekens

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

26 April 2009 | Peru, Ica

(daar liggen we 's nachts onder want het is koud hier aan deze kant van peru, wel even wat anders dan 2 maanden woestijn!)

hoi hoi!

het is vandaag mijn verjaardag en die vier ik in peru met mijn lieve vriendinnetjes malou en lotje! we zijn nu ongeveer anderhalve week op reis en we hebben nog een hele mooie week te gaan! vanmiddag vertrekken we namelijk met zijn drietjes richting machupicchu! dat betekent twee dagen extreem hard bikkelen, namelijk 8 uur per dag wandelen in de mooie bergen :) en de laatste dag een bezoek aan machupicchu! donderdag is de laatste dag in cusco, dan gaan we waarschijnlijk paragliden! allemaal super de puper emocionante, ongelofelijk dat we over een weekje alweer terug zijn (bah bah)

nou wij genieten er nog wel even van! dikke smakkerd van mariekje

  • 26 April 2009 - 18:32

    Hanneke:

    Lieve Marieke,
    Heeeeel hartelijk gefeliciteerd met je 23e verjaardag :). Ik belde jouw nummer via Belkampioen maar ik kreeg een Spaanse stem waarvan ik niks kon verstaan. Ga jij maar lekker bikkelen en paragliden en zo, en wij wachten met plezier op (bah bah). Fijne dag nog!
    xx

  • 26 April 2009 - 19:14

    Willy:

    Lieve Marieke
    Van harte gefeliciteerd!!!! Ook namens Hans. Jarig in Peru, mooi toch? Wel te ver om even een koffie met gebak te komen halen (helaas). Wandelen naar Machu Pichu en paragliding, stoer! Moet erg mooi zijn.Fijne verjaardag verder en tot gauw!
    Liefs

  • 26 April 2009 - 19:20

    Elske:

    oeeeeeeee Marieke!!
    GEFELICTEEEERD!
    oeee machu picchu... onze mooiste foto van daar hangt groot boven mij nu.
    Ik denk aan je!!
    liefs! knuffel!

  • 26 April 2009 - 20:06

    Pieter:

    Gefeliciteerd!

    En de groetjes aan Machu Pichu, zeg maar dat ik binnenkort is langs kom ;)

    Se aproveite!

  • 26 April 2009 - 20:52

    Petra:

    Hoi Marieke,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Net gezellig met je moeder gewandeld en koffie gedronken.
    Tot gauw ziens
    Liefs
    Petra

  • 27 April 2009 - 07:12

    Grada:

    Jaaaa...beetje aan de late kant he? Maar toch ook van mij..gefeliciteeerd!!!

    Je snapt..het is een bende op de knopstraat ik weet van gekkigheid niet wat ik overal mee moet! Vaaaag.. Tot snellie kusss

  • 27 April 2009 - 08:10

    Dirna:

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Deze zul je wel nooit meer vergeten!!
    Geniet er nog maar even van!

    Groetjes, dirna

  • 27 April 2009 - 09:12

    Maarten:

    Ey Pieke! Mn smsje was niet aangekomen zag ik net, dus nog gefeliciteerd :D
    Zin in volgende week, zie je graag weer eventjes..
    Liefs!

  • 27 April 2009 - 09:43

    Celie:

    Hee lieve Miek,
    Vandaag begin jij lekker met je bikkeltocht. Heerlijk, genieten joh! Hopen dat je wandelschoenen het goed volhouden:) Succes en veel liefs!
    psje: dat telefoontje was niet helemaal eensucces, toch leuk om je even te horen. Enne, dat paragliden.....spannend, ik vlieg een stukje met je mee;) tot gauw!-x-

  • 27 April 2009 - 13:59

    Estheer:

    Nog supergefeliciteerd =)
    En alweer tot bijna.. Raar zeg!

    xxx Esther

  • 27 April 2009 - 20:25

    Corrie:

    Lieve Marieke,
    Nov van harte gefeliciteerd!! XXX Net bij Oma je foto's, het moedertje en je brief gezien. Lief!! Geniet er nog even van en kom daarna de lente verder met ons vieren!!
    Liefs van Corrie

  • 28 April 2009 - 10:06

    Bart:

    Hee lieve zus! Hele dikke pakkerd en knuffel en kus en omhelzing en zo, voor je verjaardag maar gewoon ook zomaar! Voor de lol 8 uur lopen per dag, poe hee, jij hebt het zwaar ;) Supergoeie afsluiter, dat wel, ik ben jaloers! Tot snel! xxx

  • 07 Mei 2009 - 07:57

    Juliëtte:

    Marieke,
    eindelijk ook een berichtje van ons. Leuk om steeds te lezen dat je zo geniet van alles. Stiekem zijn we best een beetje jaloers op je mooie avonturen.......
    Je krijgt een dikke kus van Anne en Eline, geniet verder en doe voorzichtig tijdens die bergtrip.

    Groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 61853

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: