kamerswitch - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van marieke lisette - WaarBenJij.nu kamerswitch - Reisverslag uit Brno, Tsjechische Republiek van marieke lisette - WaarBenJij.nu

kamerswitch

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

06 Februari 2007 | Tsjechische Republiek, Brno

Even een snel en kort berichtje!!

Er is zo ontzettend veel te regelen en te betalen ook vooral... Je denkt dat het goedkoop is hier in Tsjechie, maar als je ziet wat ze allemaal van je willen hebben, ongelofelijk. De kamerhuur, een tram/buskaart, geld voor de introductie, geld voor Tsjechische taallessen, een telefoon omdat die het niet doet.. En je moet natuurlijk ook zelf messen en vorken en potten en pannen en eten en drinken en schoenen en sokken kopen.. Ik kan niet wachten tot mijn studiefinanciering binnen is!!

Ik heb het vanmorgen kunnen regelen dat ik een kamer met internetverbinding krijg.. De bedoeling is dat ik gelijk vandaag verhuis, dus dan moet ik mijn kamergenootje NU alweer in de steek laten!! =(
Ik vertel jullie later meer over hoe het hier is enzo, maar ga er nu weer snel vandoor! Als ik straks internet heb op mijn kamertje, dan komen de berichten met de minuut =D

Liefs!!

• 06 Februari 2007 - 11:23

Elske:

das mooi, het is leuk om te lezen. succes met al het geregel.
    xx

• 06 Februari 2007 - 15:18

Petra Dekker:

Hoi Marieke,
    Je bent nog niet aangekomen of je moet al van alles regelen.
    Groeten van Anco en mij en veel plezier daar!!!!

• 06 Februari 2007 - 15:46

Hanneke:

Lieve Marieke, wat leuk om jouw verhalen weer te lezen. Ik wens je daar een hele fijne tijd, vrienden en plezier met je studie.
    Heel veel liefs!

• 06 Februari 2007 - 22:01

Karen:

ik zou zeggen: drink er een biertje op wanneer je nieuwe sokken hebt gekocht! ik zou op dit moment ieder excuus aangrijpen om een biertje te drinken dus ik projecteer mijn alcohol-lust op jou :) kus!