praag! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van marieke lisette - WaarBenJij.nu praag! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van marieke lisette - WaarBenJij.nu

praag!

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

10 Maart 2007 | Tsjechische Republiek, Praag

heeeeeee

even een heel kort berichtje vanuit praag! ik zit hier met nog een paar meiden in een leuk travellershostelletje. de trip die geregeld was vanuit de international student club zat al vol. maaaar we hebben het veel leuker dan zij denk ik! kunnen lekker zelf alles bepalen, het weer zit mee en praag is echt wel een mooie stad! vanmorgen zijn we naar een expositie van salvador dali en alberto mucha geweest: super! nan (amerika) zei dat ik op een van mucha's tekeningen leek. het was waar! echt raar om te zien..
vanavond gaan we gezellig uit, maar daarvoor moeten mijn voetjes nog even bijkomen van een lange dag slenteren door de tsjechische hoofdstad! spreek jullie snel weer! (morgen gaan we op zoek naar de 'john lennon wall' vlakbij de ceskuv most! jeeej!

liefs marieke

• 10 Maart 2007 - 17:44

Karen:

Praag! daar wil ik ook nog eens naartoe.. volgend jaar misschien ;) ik ga zodadeljk shoppen in downtown Santa Barbara en morgenochtend (om 8 uur!) ga ik HIKEN! dat is nieuw voor mij dus ik ben zeer benieuwd. super dat je het leuk hebt :D geniet ervan en geef john maar een kus van mij xoxox (

• 10 Maart 2007 - 20:19

Pa:

Gaaf Marieke,Praag schijnt een mooie stad te zijn.
    Zo te lezen vermaak jij je heel goed. Lukt het een beetje met de studie? Vandaag zijn wij naar het laatste concert van je zus bij de continental-kids in belgie geweest. 't Was een leuk concert.
    Liefs van je papsie

• 11 Maart 2007 - 08:42

Elske:

wat leuk! Praag is echt mooi ja! veel plezier!xx

• 11 Maart 2007 - 11:31

Floor:

Egészségünkre!
    Praag is echt een supermooie stad, al is het alweer een paar jaar geleden dat ik er geweest ben.. Maar het klinkt alsof je het naar je zin hebt, dus het zal wel waar zijn ;). Heeel veel plezier nog!
    Liefs uit druilerig nederland... xx Floor

• 11 Maart 2007 - 19:58

Maarten:

Eej Pieke, klinktgoed allemaal! Mis je wel hier hoor, en je hebt mn kamer nog helemaal niet gezien!
    Geniet van Praag, ik voelde me er altijd erg vrij en heel gek, ook soort van thuis..mooi en chill sfeertje, open, kleurtjes, boomgaardje, en nog veel meer!
    Hoop je snel een keer te spreken,
    liefs je broertje :)

• 12 Maart 2007 - 09:59

Ricky:

Hej Marieke, ik heb eindelijk ook je site gevonden. Klinkt alsof je het erg naar je zin hebt! Praag is idd een keimooie stad, ben er in november een weekend geweest. Heb je ook (of ga je nog) die burcht bezocht ergens op een heuvel? (ben naam kwijt) Staan erg leuke wachters voor die de hele tijd stil moeten staan en niet lachen. Kun je erg leuke foto's mee maken ghehehe :p
    Veel plezier nog! X