ooooooo! aaaaaa! + Tsjechisch adres - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu ooooooo! aaaaaa! + Tsjechisch adres - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu

ooooooo! aaaaaa! + Tsjechisch adres

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

02 Februari 2007 | Nederland, Sleeuwijk

Vandaag vertrek ik!! =D
En ik ben zó aan het slomen.. Ik heb nog NIKS in mijn koffer zitten! Ik ben nog bezig met vakken kiezen, adreswijziging doorgeven, theetje drinken, relaxen!! Woepsie!

Nou jullie snappen natuurlijk wel dat ik absoluut geen tijd heb om dit bericht te typen. Dus, ik moet nu ECHT nuttige dingen gaan doen! Hier is alvast mijn adres voor de liefhebbers:

Marieke van Andel
Koleje Vinarska
Vinarska 5 Blok A1
CZ-603 00 Brno

Liefs !!

• 02 Februari 2007 - 12:06

Beau:

Jeah eerste reactie..! Heel veel plezier daar! Jammer dat ik niet bij je 'borrel' kon zijn!

Groetjes!

• 02 Februari 2007 - 14:05

Willy:

Hoi Marieke
    Heel veel plezier in Bro.
    Stay Relaxed
    Groetjes
    Wlly

• 02 Februari 2007 - 14:36

Krent:

lieve pino! ik kom niet gisteren, maar dat had je vast gemerkt. heeeeeel veel plezier! en als ik heel veel geld heb kom ik op bezoek :)

• 02 Februari 2007 - 14:38

Anco:

dear marymary

have fun in brno! take care and get those suitcases ready! now! come back soon!

cheers

• 02 Februari 2007 - 15:33

Petra Dekker:

Hoi Marieke,
    Ik wens je een heel goede reis! Doe voorzichtig en geniet ervan daar.
    Liefs,
    Petra

• 02 Februari 2007 - 17:45

Karen:

haaaaa honneponnetje! daar ga je dan! zo jammer dat ik ook niet bij je borrel was; ik zou met veel plezier veel op je gedronken hebben! in plaats daarvan lag ik gisterennacht te draaien in bed, denkend: was het nou de 3e of de 13e dat ze vertrok? nu weet ik het dus en denk ik extra aan je. ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je intro daar een knaller was! spreek je snel mop, kus

• 02 Februari 2007 - 21:21

Maarten:

Dit komt goed.. levenservaringopdoense! xx

• 02 Februari 2007 - 21:51

Yke:

Veel plezier mariek!!

• 04 Februari 2007 - 11:51

Elske:

heeej nichtje

hoe is het daar?!! iedereen gaat maar weg!! pieter en zo ook mijn moeder naar brazilie, theresa terug naar singapore en jij bent nu ook ver! ik wil ook! :) veel plezier. ben benieuwd naar je verhalen.
    xxx