shiine! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu shiine! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu

shiine!

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

15 December 2009 | Nederland, Utrecht

ik kon er niet omheen: een tekst op de weecee in maria's nieuwe huis. het is zo mooi, en het is zo waar, en het laat je niet alleen gelóven maar ook wéten wat er allemaal kán!

"Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. We ask ourselves, who am I to be brilliant, gorgeous, talented, and fabulous? Actually, who are you not to be? You are a child of God. Your playing small doesn't serve the world. There's nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine, as children do. We are born to make manifest the glory of God that is within us. It's not just in some of us, it's in everyone. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others."

(The above speech by Nelson Mandela was orignally written by Marianne Williamson.)

deze inspiratie neem ik mee tijdens mijn volgende reis: een half jaar vrijwilligen voor stichting esperanza bolivia. ik heet dan 'coördinator' of 'begeleider' van het project waarover je op www.esperanza-bolivia.nl alles kunt lezen. voor zes maanden afscheid van nederland maar welkom in bolivia: mensen ontmoeten en leren kennen, harten uitdelen en veroveren, huilen en lachen, doelen stellen en bereiken! nog lang niet alles is geregeld: het ticket is nog niet geboekt, papieren niet gekopieerd, tas niet ingepakt, nog niet al het geld verdiend en láng nog niet alle feestjes gefeest... maar de zin is er des te meer! ik geloof in deze inspiratie!

  • 15 December 2009 - 18:13

    Willy:

    Weer een nieuwe uitdaging voor je! Mooi dat je dat gaat doen.
    Heel veel succes!!
    Liefs

  • 15 December 2009 - 18:22

    Elske:

    ooooo Marieke, wat ben je toch een geweldig mooi mens!!!

    xxx

  • 15 December 2009 - 21:14

    Pieter:

    Oewh!

  • 15 December 2009 - 22:19

    Liannie:

    ik ga jou wel missen :(

  • 16 December 2009 - 00:17

    Bart:

    Jeej, je mag alweer een halfjaartje weg! En met een goed doel! Super! Jij bent mijn zus, en ik ben trots!

    Kus! de broer

  • 17 December 2009 - 10:56

    Hanneke:

    Lieve Marieke, wat zijn we blij met je! Dat jouw licht mag stralen over de Boliviaanse hoogvlakte! Het straalt nu al in de Nederlandse sneeuw***
    Goeie voorbereiding... en we gaan het allemaal volgen :).

  • 22 December 2009 - 00:48

    Celie:

    Lieve Miekie, wat een prachtige tekst op ´t pleetje van Maria. Ik ben trots dat je deze nieuwe uitdaging weer aandurft, maar ga je wel missen hoor! Dan zit je weer zóóóó ver weg. Lastig knuffelen. Maar ik zal je volgen en wens je heel veel succes. X

  • 24 December 2009 - 00:39

    Grada:

    Zullen wij elkaar ooit nog in het echt mogen ontmoeten op de knopstraat? Lieverd, heeeeeel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst, zal aan je denken! Kus

  • 05 Januari 2010 - 13:08

    Miranda:

    Jeej, ik heb je site gevonden en me aangemeld voor de mailinglist! Super wat je gaat doen, ik ben heel benieuwd naar je verhalen en belevenissen! Ik zie je vast nog wel voor je weggaat en anders misschien in Bolivia ; ). Liefs!

  • 09 Januari 2010 - 13:21

    Hans:

    ik ben blij dat jij naar Uypaca, Bolivia gaat. Waar jij bent, daar gebeuren nieuwe dingen, daar wordt het leven beter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 61854

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: