Adres!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Adres!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Adres!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

29 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Hee lieve allemaal!! Ik zie dat jullie mij allemaal een brief willen sturen, dus hier is dan eindelijk mijn adres!! Misschien heb ik vanmiddag wat meer tijd om iets te schrijven, want momenteel is het middagpauze op kantoor :) If not: ik heb het de hele week al lekker naar mijn zin, ik kan aan jullie denken zonder me al te slecht te voelen, wat betekent dat ik een keileuke tijd hier kan hebben! Okee hier is het dan!!

Prélac (Marieke)
455 Chemin Pré du Bar
06480 La Colle Sur Loup
France

Ik hou van jullie allemaal! En ik kijk elke dag in de brievenbus hoor, gewoon net als thuis (duizend dus)!! Heel veel knuffelliefs Marieke... op een of andere manier kan ik niet stoppen met schrijven! Eigenlijk heb ik keiveel te vertellen aan jullie, en ik weet dus gewoon niet waar ik moet beginnen maar we moeten nu gaan om iets te eten! xxxxxxxxx

• 29 September 2004 - 10:52

Ella:

haha ik ging jou mailen en jij zette tegelijkertijd iets op internet (dat is best grappig vind ik)...maar het is niet echt boeiend

• 29 September 2004 - 12:51

Mij:

hoi pino
    goedzo! nu kan ik je een brief sturen :) ga ik vanmiddag doen, maar eerst moet ik mijn afdeling schoonmaken (zie je, ik moet ook hard werken..) daag

• 29 September 2004 - 13:37

Elske:

ga vanmiddag maar veel schrijven dan!
    je had al een week niks geschreven dus dat mag wel weer :)
    veel plezier
    xxx