Koud hoor - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu Koud hoor - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Koud hoor

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

26 November 2004 | Nederland, Woudrichem

Ik ben inderdaad weer thuis ja... En ik heb heel erg lekker in mijn eigen bedje geslapen!! Maar ik ga weer terug want ik ben echt heel erg verliefd op Frankrijk en de franse taal geworden!! Ik heb waarschijnlijk een appartement in Antibes vanaf februari, samen met mijn IJslandse vriendinnetje Kristrun! Dan ga ik daar werk zoeken. Volgende week ga ik in Nederland naar de uitzendbureaus om voor de komende 2/3 maanden wat in Nederland te zoeken.

Serieus, iedereen moet naar Zuid-Frankrijk gaan! Superlekker weer, gezellige mensen, elke dag feest in mijn appartement! En dan hoef ik tenminste ook niet de hele tijd heen en weer te reizen!

Eigenlijk ben ik dus niet helemaal op mijn plaats hier in Kikkerland nee, goed gezien... Maar ik heb zelfs nog niet eens gefietst, en ook nog geen kadootje in mijn schoen gehad! Ik moet nog naar Amsterdam Waterlooplein, en wat dacht je van een wervelende oudennieuwparty met rode wodka?! Genoeg redenen om tenminste te blijven tot na nieuwjaar toch! Dussssss!

Lieeeeeeeeefs Marieke

  • 26 November 2004 - 22:22

    Grada:

    Die rooie wodka he, het blijft nostalgie hoor marieke! Ik zie je morgen vast wel in de XiniX...
    Kom maar ens langs in Utecht..lijkt een beetje op frankrijk :) Kuss G

  • 27 November 2004 - 14:12

    Elskie:

    heej
    kom gezellig een keertje hier, en dan kun je met de totum-jongen praten, wat je hebt beloofd en dan gaan we naar A'dam want dat is heel dichtbij!
    Nu heb je de tijd!
    de laatste keer dat je hier sliep was met de tompoezen op de muziekbox!!! (de vlek zit er nog)
    tot snel
    xxx

  • 02 December 2004 - 12:12

    Melanie:

    Oh dat is snel gegaan dan?? En nu ben je weer thuis. Ik kan me voorstellen dat je liever in Frankrijk zit, ik had helemaal besloten na de kerst naar huis tegaan omdat ik er geen zin meer in had, het au pair zijn en al het gedoe, maar ik heb het hier zo ontzettend naar mn zin...Dus ga ik naar kerst voor de laatste keer naar een nieuwe familie. Want bij de familie waar ik nu zit word ik zelfs bedreigd door de kinderen met het keukengerei, laat staan dat ze schoppen slaan en me uitschelden voor van alles en nog wat. Oh het leven van een au pair is een hel :s Maar ik probeer het voor de laatste keer, en anders ga ik ook terug naar nederland. Sowieso ga ik met kerst naar nederland, de 22e en daar heb ik zin in. Kun je geen werk krijgen met travel active, die doen toch ook van dat soort dingen regelen, of wil je dat niet?? Kan ik een keer langskomen als je weer in frankrijk bent, voor zo n feestje in je appertement :p daar heb ik wel zin in :)

    Kus Melanie

  • 06 December 2004 - 20:26

    Maar NieK:

    Maar ik vind toch Frankrijk niet echt cooli. Maar spreken allemaal zo snel enzo. Maar, ik denk toch dat de croissant apres chocolade de pasta lekkerder zijn in Frankrijk. Maar toch leuk dat je de moeite hebt genomen om naar huis te komen! Maar See you! Maar xxx

  • 13 December 2004 - 10:36

    Melanie:

    Ik ben vergeten het adres te mailen :s

    www.livejournal.com/users/rippin_kitten

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woudrichem

aupair in frankrijk

lol maken in saint-raphaël & la-colle-sur-loup

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2005

jaaaaaaaaaaaaaaaa

21 Februari 2005

hoi

17 Februari 2005

Even dag zeggen

26 November 2004

Koud hoor

15 November 2004

Internetcafe deel II
marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 61833

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: