Internetcafe deel II - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Internetcafe deel II - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Internetcafe deel II

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

15 November 2004 | Frankrijk, Nice

Oh oh oh!!! Wat heb ik toch een spannend leven!! Vandaag had ik weer een discussie met Karine en het komt erop neer dat ik wederom mijn tijd in deze familie niet ga volbrengen! Ze flipte een beetje toen ik zei dat ik niet elke zeek de vloer ga schrobben. Dat is mijn werk niet. Onze karakters botsen duidelijk, en ze is blij dat ik wegga dat weet ik zeker. Ik was net bij AFJ en ze gaan me helpen met een oplossing vinden, en ik hoop dat ik morgen ergens anders heenkan. Dus: geen post meer naar het La Colle adres!

Ik kan weer niet lang blijven en ik moet herwennen aan het engels toetsenbord, maar het gaat. Ik hoop dat ik met Gerald kan verblijven, en waarschijnlijk kan dat totdat ik iets anders heb gevonden! Ja ja lieve kindertjes! Zoals jullie zien is er altijd wel fun te beleven, ook al is het niet altijd grappig zoals nu...

Okee, ik heb niet veel zin om naar huis te gaan vanavond, maarja dat moet he... Gelukkig heb ik wel een leuk weekend gehad! Liefs, Marieke

  • 15 November 2004 - 19:22

    LiannePanne:

    hm.. ik volg je berichtje niet helemaal.. maar okee, zal aan mij liggen.. je gaat iig ergens anders heen, dat snap ik dan weer wel ;)
    whoeii ik ben de eerste berichtje aant hebben zijnd :D
    xxxx Panne :)

  • 15 November 2004 - 21:17

    Isma:

    aiaiai toen ik vertelde aan mn vorige gezin dat ik weg wilde kon ik meteen vertrekken toen zij een nieuwe au pair hadden...gelukkig kon ik bij vrienden terecht maar ja, dan wordt wel weer duidelijk dat 'een onderdeel zijn van het gezin' niet altijd helemaal opgaat he? stand up for your rights, vloer dweilen en terras aanvegen..hmm niet echt een au pair job nee. k leef met je mee en hoop dat je snel iets vind wat goed voelt, whatever it'll be xx

  • 16 November 2004 - 12:07

    -maarten-:

    Nou Pieke, dat gaat nogal daar! Weet je wel wanneer precies je naar huis komt? Ik mis je onderhand wel een beetje ;)
    Kheb niet veel te melden hier verder, alleen een vraagje: heb jij een goed idee voor me wat ik zou kunnen gaan doen? Studie of opbouwend werk (nee niet in haha de bouw :p) Ben het allemaal wel zat zo, enk verveel me nogal... Dus.
    Pieke, ik hou van je,
    -xxx-

  • 16 November 2004 - 16:13

    Pa:

    Hallo Margriet,
    War gebeurt er toch allemaal met jou? Het is duidelijk dat je bij deze familie weggaat, maar gooi niet je oude broek weg voordat je een nieuwe hebt. Ik hoop dat je snel een baantje vind en dat je weer een andere ervaring op gaat doen. De rest hoor ik nog wel van mama, die heb ik vandaag nog niet gesproken, maar zij heeft gebeld met jou dus ik hoor alles nog.
    Kusjes van mij. We houden van jou!!!

  • 16 November 2004 - 18:10

    Marieke:

    ik zie dat het een beetje een verward berichtje was...

    vandaag was wederom weer geen pretje. ik heb besloten dat ik naar huis ga, omdat het idee van appartement en werken niet door kan gaan: kristrun is binnen een week ook weer terug in ijsland :s verder praat karine niet meer met mij en gaat het echt niet lekker thuis... ze is me liever kwijt dan rijk.

    ik had mijn vlucht al geboekt op 21 december, maar ga het nu wijzigen. waarschijnlijk wordt het 25 november. als ik geluk heb dan kan ik morgen naar iemand anders toe om daar te blijven totdat ik wegga.

    thuis dan ga ik werk zoeken en dan weet ik het nog niet hoor! de aupair job is in ieder geval niet voor mij, en ik ben blij dat ik jullie allemaal weer ga zien!!

    liefs marieke

  • 16 November 2004 - 21:47

    -maarten-:

    Nou zeg das ook wat... Haha krijgt Ippel toch nog als enige gelijk :)
    Morgen bel je begreep ik, misschien spreek ik je dan eindelijk weer, ik ben denk ik wel thuis dan. En als je echt de 25e thuiskomt kan je mij nog aanschouwen met mn (inmiddels graatjegraatje-)gipsarm!
    Oi!

  • 16 November 2004 - 23:08

    Erik:

    sja...

  • 17 November 2004 - 00:21

    NieKo:

    Nou zeg, das al snel hoor! Wel tof dat je dan terug komt! Voor ons dan. Ik denk dat je er toch iets anders van had verwacht toen je wegging...das wel minder. Maarja, nu weet je in ieder geval dat aupair zijn niet leuk is...weer iets geleerd! :-D

    tot einde november!
    Dikke groetjes van mij (Nicolien)

  • 17 November 2004 - 11:51

    Hanneke:

    Hoi lieve nicht,
    heb ik je net gisteren nog een kaart gestuurd, met molentjes en tulpen en zo. Nou, allemaal niet zo leuk voor jou, maar van harte welkom terug in Nederland! Hou nog even vol. xx

  • 17 November 2004 - 16:44

    Elskie:

    jammer dat het allemaal niet gegaan is zoals je gehoopt had. ik had van jou niet verwacht dat je zosnel weer terug zou komen.
    haha dan kun je nog op opa's verjaardag zijn en heeft het geen nut meer je post te sturen, wat ik toch echt van plan was.
    tot snel
    xxx

  • 17 November 2004 - 20:46

    T.A.Smokers:

    Pas op, niet op straat slapen. Ga maar lekker naar huis en zoek je warme nestje op. Morgen schijnt de zon weer!

  • 18 November 2004 - 11:34

    Bart:

    Zo hee, ik heb wat gemist zie ik! Wat een wisselvalligheid allemaal! Je maakt het wel mee zeg. Eerst lees ik van nachtzwemmen in de Middellandse Zee, dan van Parijs en toch weer niet, en apartement, en een rottige Karina. Maar goed, je hebt dus uiteindelijk een besluit genomen (naja, een eindbesluit meer, je besluit nogal veel eigenlijk). Gelukkig heb je je vrienden daar, dat is in ieder geval iets wat wel heel positief is lees ik allemaal! Maar je komt dus ergens volgende week terug als het lukt! Sowee! Ben benieuwd. Niet dat ik je wil claimen maar je bent natuurlijk wel mijn zusje en je moet dus even mee naar Utreg. Al was het maar om Dungeons&DJs bij te wonen 17 december. Maar dat duurt nog even.
    Nou hee tot snel dan! Ik was nog steeds niet met een brief begonnen maar dat heeft dus nu ook niet echt zin meer begrijp ik.
    Hee lief zusje, houdoe!

    Baert

  • 18 November 2004 - 14:30

    Leon:

    nou nou hoorde van je nicht dat je een site had maar tis ammal niet echt rozengeur en maneschijn daaro als ik het goed begrijp. Das wel minder prettig maja, look on the bright site, lekker weer motregen en sneeuw en wind en al die derrie moet je wel gemist hebben ;) maja ik zou zeggen probeer een ander land ofzo zal vast wel ergens leuk zijn, en het ziet er een beetje naar uit dat je gewoon een verkeerde familie heb getroffen. shade niks aan te doen xxxx tot ooit

  • 18 November 2004 - 14:57

    Hallo:

    pizzaaaa pizzaaaaa pizzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 19 November 2004 - 00:42

    Leon:

    nou ik had al een berichtje geplaatst maar blijkbaar doet hij het niet echt.... een nieuwe dan maar. Had niet verw8 dat het niet zou bevallen hoowr, maar ja shit happens, denk dat je gewoon bij het verkeerde gezin tercht bent gekomen ofzo. Look on the bright side, nu kun je binnenkort weer genieten van het ontiegelijke baggerweer hier in Holland bleeeeegh maja ksie je dan wel weer een keer in nederland
    xxxxxxx ikz

  • 19 November 2004 - 00:44

    Leon:

    humzzzaz ik d8 dat de nieuwe berichten wel bovenaan zouden komen te staan maar blijkbaar in dit geval onderaan. als het goed is lijken de berichies wel op elkaar duss maakt het helemaal niks uit.

    my last entry

  • 19 November 2004 - 03:04

    Leonidas:

    okeej mijn excuses nog één berichtje dan. Want ik heb toevallig net op de terugweg van werk mijn eerste sneeuwvlokjes gehad, joeghoeee, helaas vormden de sneeuwvlokjes al snel regen zodat ik nu doordrenkt op de stoel zit. Ik had zin om het aan iemand te vertellen duss doek het maar hierop want hier slaapt iedereen :S slik... logisch..... weltrust ammal. xx

  • 19 November 2004 - 14:11

    GradaMarie:

    Zit ik hier net met mn domme kop berichtjes te typen..bij een ander verhaal..lees ik 2 minuten later dat je terugkomt! Waaaaat ??
    Nou ja..je bent iig een ervaring rijker en dat kunnen we niet van iedereen zeggen..of niet dan?
    Bart vertelde al over dat D&B feest, nou je bent welkom hoor..ik houd een feestje samen met niek, die is de 17de jarig en vandaar..ik woon natuurlijk in Utrecht op een grote kamer( nog wel iig) en daar gaan we de party houden..erg leuk he?
    snachts gaan we dan naar dat feest...you are welcome
    Kus Grad

  • 20 November 2004 - 12:51

    Pouw:

    Nobody likes zee French anyway...

  • 21 November 2004 - 20:51

    Nienke:

    :(
    Laat ik al die tijd niks van me horen,
    Stuur ik een pak hagelslag en dropjes op kom je naar huis!
    Wel jammer hoor dat t allemaal een beetje tegenviel
    hoop niet dat je nu stopt met reizen enz want dat past juist wel bij je.
    Ik vraag wel aan Sinterklaas of ie die hagelslag en drop in je schoen wil stoppen ok?
    Liefs Nienke

  • 23 November 2004 - 12:56

    Neef Remy:

    Heej Marieke,
    wat lees ik nu, heeft Maarten zijn arm in het gips? Hoe is dat nou weer gekomen? O, en ik heb ook opgevangen dat je naar huis toe komt. Ben je net op tijd om lootjes met de familie voor Sinterklaas te trekken. Wat voor een surprise maak jij dan, un petit pain? of een doosje camembert? Nee, even serieus het is jammer dat je alweer bij een familie weggaat. Maar je bent nog jong en er ligt nog een leven voor je, dus...tijd genoeg om nog te reizen en anderen te verblijden met je komst (en soms met je vertrek). Misschien zie ik je binnenkort wel weer in Sleeuwijk, groeten van je grote neef, Remy

  • 26 November 2004 - 19:23

    Elskie:

    halloooo???ben je nou weer thuis??
    je moet hier wel even iets neerzetten hoor, ik ben gewend elke dag te kijken!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

aupair in frankrijk

lol maken in saint-raphaël & la-colle-sur-loup

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2005

jaaaaaaaaaaaaaaaa

21 Februari 2005

hoi

17 Februari 2005

Even dag zeggen

26 November 2004

Koud hoor

15 November 2004

Internetcafe deel II
marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 61823

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: