Zal het werken? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Zal het werken? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Zal het werken?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

13 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Morgen ga ik naar de organisatie in Nice! Ik heb vandaag gebeld en ze willen mij andere application forms (dit zijn dus formulieren over gezinnen) laten zien, zodat ik kan kiezen. Ik ben heel blij met hen, ik heb het gevoel dat ze achter me staan en dat is een goed gevoel!

Mijn *gastouders* willen me misschien wel brengen en halen! Is dat even aardig!

xx Marieke

  • 13 September 2004 - 17:31

    Hanneke:

    Onverwacht aardig! Ze krijgen nog wel spijt...
    Ik hoop dat een aardig en meelevend gezin juist op jou zit te wachten, je verdient het.
    Heel veel succes in Nice!

  • 13 September 2004 - 19:29

    Liannepanne:

    eej mriek! wat een sociale familie zit je toch eigenlijk in joh.. ;-)
    hoop dat t allemaal gaat lukken en dat t volgende gezin wel leuk is :D
    we missen je wel een beetje hoor...
    xxxpanne

  • 13 September 2004 - 19:29

    Liannepanne:

    eej mriek! wat een sociale familie zit je toch eigenlijk in joh.. ;-)
    hoop dat t allemaal gaat lukken en dat t volgende gezin wel leuk is :D
    we missen je wel een beetje hoor...
    xxxpanne

  • 14 September 2004 - 09:20

    Erik:

    Heej mariek, succes vandaag, en hopen dat je in een leuk gezinnetje komt. en laat t ff weten zo hier, maar dat doe je vast wel

  • 14 September 2004 - 09:20

    Erik:

    Heej mariek, succes vandaag, en hopen dat je in een leuk gezinnetje komt. en laat t ff weten zo hier, maar dat doe je vast wel

  • 14 September 2004 - 10:43

    Jos J.:

    Hé, Marieke, zo te zien leeft half Nederland met je mee. Moet een goed gevoel zijn nu de omstandigheden nogal tegen vallen.
    Probeer maar snel weg te komen. Ik heb wel eens gehoord: Frankrijk is een mooi land, jammer dat er fransen wonen, maar zelfs in Frankrijk wonen ook heel aardige mensen.
    Avé, Jos J.

  • 14 September 2004 - 18:57

    Rianne:

    Hallo , even de groeten uit het westland van het nichtje van michiel... heel veel plezier en misschien zie ik je binnekort ( of over een lange tijd) eens een keer ;p
    liefs, Rianne

  • 15 September 2004 - 12:44

    FB » RoelieBoelie:

    Hey MarieXe miss you :( haha ik ben een wolkje :p maar verder wel beters dat je naar ander gezin gaat , khoop echt dat je het daar meer naar je zin zult gaan krijgen (Y) maar onthou... alles komt goed ;) KEEP THE FAWAKA ALIVE!!! dagdag Xje... *BooM*

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

aupair in frankrijk

lol maken in saint-raphaël & la-colle-sur-loup

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2005

jaaaaaaaaaaaaaaaa

21 Februari 2005

hoi

17 Februari 2005

Even dag zeggen

26 November 2004

Koud hoor

15 November 2004

Internetcafe deel II
marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 61860

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: