Zal het werken? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Zal het werken? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Zal het werken?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

13 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Morgen ga ik naar de organisatie in Nice! Ik heb vandaag gebeld en ze willen mij andere application forms (dit zijn dus formulieren over gezinnen) laten zien, zodat ik kan kiezen. Ik ben heel blij met hen, ik heb het gevoel dat ze achter me staan en dat is een goed gevoel!

Mijn *gastouders* willen me misschien wel brengen en halen! Is dat even aardig!

xx Marieke

• 13 September 2004 - 17:31

Hanneke:

Onverwacht aardig! Ze krijgen nog wel spijt...
    Ik hoop dat een aardig en meelevend gezin juist op jou zit te wachten, je verdient het.
    Heel veel succes in Nice!

• 13 September 2004 - 19:29

Liannepanne:

eej mriek! wat een sociale familie zit je toch eigenlijk in joh.. ;-)
    hoop dat t allemaal gaat lukken en dat t volgende gezin wel leuk is :D
    we missen je wel een beetje hoor...
    xxxpanne

• 13 September 2004 - 19:29

Liannepanne:

eej mriek! wat een sociale familie zit je toch eigenlijk in joh.. ;-)
    hoop dat t allemaal gaat lukken en dat t volgende gezin wel leuk is :D
    we missen je wel een beetje hoor...
    xxxpanne

• 14 September 2004 - 09:20

Erik:

Heej mariek, succes vandaag, en hopen dat je in een leuk gezinnetje komt. en laat t ff weten zo hier, maar dat doe je vast wel

• 14 September 2004 - 09:20

Erik:

• 14 September 2004 - 10:43

Jos J.:

Hé, Marieke, zo te zien leeft half Nederland met je mee. Moet een goed gevoel zijn nu de omstandigheden nogal tegen vallen.
    Probeer maar snel weg te komen. Ik heb wel eens gehoord: Frankrijk is een mooi land, jammer dat er fransen wonen, maar zelfs in Frankrijk wonen ook heel aardige mensen.
    Avé, Jos J.

• 14 September 2004 - 18:57

Rianne:

Hallo , even de groeten uit het westland van het nichtje van michiel... heel veel plezier en misschien zie ik je binnekort ( of over een lange tijd) eens een keer ;p
    liefs, Rianne

• 15 September 2004 - 12:44

FB » RoelieBoelie:

Hey MarieXe miss you :( haha ik ben een wolkje :p maar verder wel beters dat je naar ander gezin gaat , khoop echt dat je het daar meer naar je zin zult gaan krijgen (Y) maar onthou... alles komt goed ;) KEEP THE FAWAKA ALIVE!!! dagdag Xje... *BooM*