Woooooooow!!!!!!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Woooooooow!!!!!!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Woooooooow!!!!!!!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

15 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Ten eerste: kei en keileuk dat jullie allemaal met mij meeleven en af en toe op deze site kijken!

En dan nu: whaaaaaaaaaahhihihooohihihawadidiwadiaramsamsam!! Gister was het het de eerste dag sinds drie maanden dat het hier regende, een beetje triest dus.. Maar voor mij: geweldig!!

Om kwart voor tien was ik bij het hoofdkantoor in Nice, waar ik hartelijk ontvangen werd en waar ze naar me luisterden.. Ik vertelde wat er aan de hand was en dat ik een nieuw gezin wilde, en we gingen op zoek. op zoek.. op zoek.. en we vonden!!! Ik heb dus een keileuk gezin gevonden en ik heb ze ook al ontmoet! Het is een jonge, vrolijke vrouw, ze kwam met haar moeder en het klikte echt gelijk! Zaterdag ben ik hier weg als alles goed is! Op naar een spontane familie met twee meiden van 3 en 6, een zwembad in de tuin en een hoop hartelijkheid!!

Verder heb ik een keileuke meid ontmoet die in Nice woont (stage), we gaan een keer wat leuks doen. We hadden best veel gemeen!

Ik ben blij!! xxxxxxxxxxxxxx Liefs Marieke

  • 15 September 2004 - 13:51

    Isma:

    Wat leuk voor je!!!!!!!!! All well that ends well :)

  • 15 September 2004 - 13:55

    Emmeline:

    Hey Marieke!
    Gefeliciteerd!! Ben heel blij voor je!!
    Groetjes, Emmeline

  • 15 September 2004 - 14:45

    Sarah:

    heey meid! harstikke leuk en tof voor je!!!!

  • 15 September 2004 - 17:17

    Thijs (broertje Van Webmaster):

    Het is harstikke leuk dat je soms op de site schrijft Marieke!!!

  • 15 September 2004 - 22:25

    Rijk En Celie:

    Hoi lieverd,
    Hier een reactie van ons.
    Wat ontzettend leuk dat jij zo entho bent.
    Wij zijn hier erreg blij mee en we denken dat je het alsmaar leuker zult gaan vinden dat je niet bij ons bent.
    Eigenlijk ook wel weer jammer voor ons.Geintje.
    Mama is nu jarig en ik weet dat je toch dicht bij ons bent.
    Gefeliciteerd met mams.
    Groeten en een dikke knuffel van papsie en mamsie.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes

  • 16 September 2004 - 07:00

    Elske:

    heeeeeeeej

    wat leuk zeg!!!
    waar woont dat gezin dan?
    het is ook een leukere leeftijd denk ik.
    veel plezier! nog even volhouden tot zaterdag!
    hoe reageerd die familie waar je nu bent eigenlijk?

    xxxxxxxx

  • 16 September 2004 - 07:01

    Erik:

    Lekker man. Ik vroeg me alleen nog af wat je tegen zo'n gastgezin zegt: "Ik vind jullie zo saai, kunnen jullie me ff wegbrengen, dan ga ik op zoek naar een ander gastgezin..."

    Zit je weer een beetje in de buurt daar? En wat heb je dan aan een zwembad als de middelandste zee zo dichtbij is????

    (volgens mij is mn vorgie berichtje trouwens niet eens geplaatst...)

  • 16 September 2004 - 07:02

    Erik:

    Lekker man. Ik vroeg me alleen nog af wat je tegen zo'n gastgezin zegt: "Ik vind jullie zo saai, kunnen jullie me ff wegbrengen, dan ga ik op zoek naar een ander gastgezin..."

    Zit je weer een beetje in de buurt daar? En wat heb je dan aan een zwembad als de middelandste zee zo dichtbij is????

    (volgens mij is mn vorgie berichtje trouwens niet eens geplaatst...)

    Als er nou staat: uw reactie wordt verwerkt, doetie het dan wel of niet????

  • 16 September 2004 - 09:03

    Marieke:

    Als het goed is wordt de reactie gewoon geplaatst hoor Erik..
    Ennem tja, mijn nieuwe familie woont in St. Paul DeVence, de meest toeristische plek van Frankrijk! (hebben ze mij gezegd..) Het is iets verder van de zee vandaan als hier in St. Raphael, maarja overal hebben veel mensen een zwembad!
    De kinderen van dit gezin krijgen geen nieuwe aupair, maar ze worden opgevangen door de moeder van een vriendinnetje. Gelukkig reageerde de familie op zich wel goed. Maar dat is misschien ook wel logisch als ik niet helemaal precies heb gezegd wat ik ervan vond :)

    Liefs, Marieke

  • 16 September 2004 - 13:10

    Heinie:

    Leuk te horen dat het beter met je gaat ! Geniet nog van het zonnetje ginds want hier in de lage landen is't maar miezerig... Chau !

  • 16 September 2004 - 13:17

    Liz:

    Heej Marieke!
    Kwam via via hier terecht, was toch eigenlijk wel benieuwd naar wat je allemaal doet in Frankrijk.
    Fijn voor je dat je een nieuw (en leuker) gezin hebt gevonden.. sommige mensen... grrr...
    Nou, veel plezier maken!
    -x- Liz

  • 16 September 2004 - 13:49

    Eva:

    Heey Marieke

    Onwijs leuk voor je en heel veel plezier bij je nieuwe gezin!

    Eva

  • 16 September 2004 - 14:29

    Krent:

    jeej wat koel! goedzo :)

  • 16 September 2004 - 17:15

    Hanneke:

    Wat een keileuk bericht! Gefeliciteerd!
    En ook gefeliciteerd met je moeder! Eet lekker een taartje.
    Nou, nog 2 nachten, da's te doen. Geef je gauw je nieuwe adres door? (zal ik eindelijk es een kaart sturen...)
    xx

  • 16 September 2004 - 18:44

    Willy:

    He, fijn dat je naar een andere familie mag. Ik belde Celie net (gefeliciteerd met haar verjaardag, neem er een borrel op!)en zij vertelde hoe blij je bent. Dan zijn wij het ook.
    Groetjes uit Lelystad.

  • 16 September 2004 - 19:35

    Liannepanne:

    whiiiii blij :D
    veel plezier alvast, maar ik spreek je heus nog wel een keer in die 9 maanden :P
    en trouwens.... gefeli met mamsiepamsie!!!

  • 16 September 2004 - 19:35

    Liannepanne:

    whiiiii blij :D
    veel plezier alvast, maar ik spreek je heus nog wel een keer in die 9 maanden :P
    en trouwens.... gefeli met mamsiepamsie!!!

  • 16 September 2004 - 19:36

    Liannepanne:

    shit.. volgens mij komen mijn berichtjes om een of andere reden nie aan.. :S

  • 17 September 2004 - 06:09

    Elske:

    hoi

    ik heb een kaartje gewonnen voor de lostprophets zaterdag in utrecht. maar ikmoet werken, stom he. ja vind ik ook.

    xxx

  • 17 September 2004 - 09:01

    Erik Van Zanten:

    Hey Marieke,

    Ik hoop voor je dat het een groot zwembad is en dat je niet heel de dag de bladeren eruit moet vissen. Want daarvoor ben je nu eenmaal niet gekomen, toch? Hihi.

    Groetjes en veel plezier met het vissen.

    Erik.

  • 17 September 2004 - 10:32

    Erik:

    ja, wie laat die berichtjes dan ook onderaan erbij komen, das toch niet logisch. Dat gastgezin denkt vast ook niet: "die vindt t hier veel te gezellig, daarom wil ze weg..." maar toch leuk dat ze leuk reageerden. veel plezier bij je nieuwe familie, en hopen dat dat wat beter uitpakt!

  • 17 September 2004 - 20:12

    Liannepanne:

    ahaaa komen de berichtjes onderaan... okee weten we dat ook weer.. :P
    xxx voor piekie

  • 17 September 2004 - 23:11

    Nico:

    zow,... alles is al gezegd (en nu die rare smaajlie mee da rare gezicht) maar ik lees ook mee hoor!!! ;)

  • 18 September 2004 - 15:29

    Sietse:

    zozo, ben je er nu al in het nieuwe gezin ofgenomen? heb je mn raad opgevolgd voor bij "het oude gezin"?:P

  • 18 September 2004 - 20:19

    RObIn:

    Heej Marieke en Webmaster Michiel, ik wil ff zegge dat ik jullie site echt suprr ultra kei gaaf vind en voor al die tekeningen. Best LOL. Enne ook heel leuk zijn de reaties natuurlijk die iereen kan bekijken.
    En het gaat je goed en maar er als nog wat van!
    Groetje uit Gorinchem, Robin

  • 18 September 2004 - 20:20

    RObIn:

    Ow oeps ik zie een foutje;
    maar=maak
    sorry :(

  • 18 September 2004 - 20:22

    LiannePanne:

    heej piekie.. hoe ist in je nieuwe fammetje?? ben benieuwd :D
    doe maar ff laten horen dan keej? :D
    xxies panne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

aupair in frankrijk

lol maken in saint-raphaël & la-colle-sur-loup

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2005

jaaaaaaaaaaaaaaaa

21 Februari 2005

hoi

17 Februari 2005

Even dag zeggen

26 November 2004

Koud hoor

15 November 2004

Internetcafe deel II
marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 61831

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: