Nog steeds geen week voorbij... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Nog steeds geen week voorbij... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen week voorbij...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

09 September 2004 | Frankrijk, Parijs

De tijd gaat heel erg langzaam voor mijn gevoel. Ik heb de vorige keer een heel lang verhaal getiept, maar omdat het internet hier af en toe wat dingen weigert, kon ik die niet plaatsen. Ik had het opgeslagen op de computer, maar nu is het kwijt.

Het is alweer 9 september vandaag. Nou ja, al... Vandaag gaat Valérie bellen naar een vrouw die iets organiseert voor aupairs in de buurt. Ik hoop dat ik snel iemand leer kennen, want op dit moment voel ik me best eenzaam, zo ver weg in mijn eentje.

Gisteren ben ik met de kinderen naar het strand geweest. Ik had de Middellandse Zee nog nooit aangeraakt, wat een ervaring!! :) Het is wel raar, want de zon komt van rechts en niet van voren.

xx Marieke

• 09 September 2004 - 17:29

Isma:

Hey Marieke! Ik hoop dat je het binnenkort wat meer naar je zin krijgt! Ga je nog een taalcursus nemen? Dan omtmoet je ook mensen, en gaat je frans echt snel vooruit waardoor je wat meer je draai gaat vinden. Ik hoop dat het wat wordt met de andere aupairs! Good luck!!!

• 09 September 2004 - 21:13

Annet:

hoi Marieke!
    Je kent me niet!maar ik wou even zeggen dat het gevoel van alleen is snel overgaat!ben net 2maanden terg van aupair zijn in engeland ben daar 10 maanden geweest!En weet dus precies hoe jij je voelt!Als je een x zin hebt om te mailen of vragen die wil stellen mag je dat doen!

lovegirl986@hotmail.com

Groetjes Annet