zapalniczka - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu zapalniczka - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu

zapalniczka

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

31 Oktober 2005 | Nederland, Utrecht

hoi hoi. ik ben allang gewoon in nederland hoor. eigenlijk heb ik al wel weer plannen om plannen te maken, bijvoorbeeld naar slowakije, italië of polen. maar die plannen moeten nog van de grond komen =)

in september ben ik begonnen met de studie taal- en cultuurstudies. maar daar was ik het al gauw zat en besloot over te stappen naar culturele antropologie. dus in november ga ik daarmee beginnen, na het afronden van blok 1. en daar heb ik hééél veel zin in! in jaar drie gaan we met deze studie naar guatemala!

momenteel zit ik een computerinstructie te doen op de uithof. en dat is best stom omdat ik het al eens heb gedaan maar toen lag de server eruit. en nu dus weer =S
voor niks mijn bed uit gekomen...

• 31 Oktober 2005 - 08:48

Krent:

jeej ik ben je eerste berichtje! succes met je stomme computerinstructie, ik ga zometeen fijn celbio college krijgen :)
    daag

• 31 Oktober 2005 - 16:19