dingen - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu dingen - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu

dingen

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

20 Juni 2005 | Nederland, Sleeuwijk

op zich heb ik nu nog wel drie miljoen andere, veel belangrijkere dingen te doen, maar ik kon mezelf er niet van weerhouden om te vertellen dat ik vandaag alles voor de laatste keer doe in dit huis. ik heb net voor de laatste keer gedoucht, ik heb voor het laatst geslapen, voor het laatst zal ik straks eten, tanden poetsen, naar de weecee gaan, schommelen, op de bank zitten, de trap duizend keer op- en aflopen.

ja.

maar nu ga ik dus die drie miljoen belangrijkere dingen doen, zoals mijn koffer inpakken, dingen kopen die in mijn koffer moeten, de trein checken, enzo.
kus!

• 20 Juni 2005 - 10:32

Krent:

heeeeeeeeeeeel veel plezier in frankrijk!!!
    (en succes ook nog)
    daag x

• 20 Juni 2005 - 20:52

V.e.n.d.:

Ben benieuwd wat de mensen daar op die camping van jouw vinden!!

Ik hoop dat je regelmatig wat van je kan laten horen, dat we van je schrijf kunsten kunnen genieten.

Veel sterkte en plezier, Boudewijn Fredeik.

• 21 Juni 2005 - 11:53

Lianne:

zo.. en nu zit je in de bus te zitten.. en te slapen.. en te zweten.. en uit het raam te kijken.. en te denken..
    ja.. en pas over héééél lang ben je op de camping.. en pas over vééééél langer ben je weer thuis.. maar wat is nou 10 weken op een mensenleven hè ;)
    veel plezier in *je landje*!! :D
    xx je zusje :)

• 22 Juni 2005 - 23:35

Bart:

Hee zus!
    Je bent er alweer natuurlijk, ik hoorde dat de reis goed was gegaan maar dat je wel weer een uur moest wachten... en dat er nu nog vrij weinig te beleven valt op de camping. Hee maar dat wordt natuurlijk snel allemaal anders met al die idiote gasten, waarvan een groot deel natuurlijk weer moet bestaan uit burgerlijke Nederlanders met 6 huilende kinderen... Ik heb nu al medelijden met je! En over een week ga ik naar Rome, jeuj!!! We mailen!
    Groet je broer :)

• 23 Juni 2005 - 17:50

Piet:

o o o
    marieke waar ben je nu WEER?

• 07 Juli 2005 - 17:05

Ivo:

Gelukkig hebben we de foto's nog

• 11 Juli 2005 - 09:25

Elskie:

waar blijf je nou met je verhaaltjes???
    ik wil weten hoe het met je gaat!!!
    ik ben in embrun nu
    tot snel, lief nichtje