drolletje - Reisverslag uit Salles-Curan, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu drolletje - Reisverslag uit Salles-Curan, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

drolletje

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

18 Juli 2005 | Frankrijk, Salles-Curan

hoi hoor, ik ben op de camping en ik heb eeeeeeeeeeindelijk de tijd genomen om even de mail te checken en jullie te vertellen dat ik nog leef lieverdjes!! maarem.. ik moet dus eigenlijk zometeen even snel wat boodschappen gaan doen, en dan moet ik weer om 4 uur de kindjes zoethouden lalala. dus goed, wat ik nog even snel wil vertellen, is dat ik zaterdag heb gekajakt en dat ik toen maar een keer ben gevallen!! (jammer genoeg wel op het midden van het meer, dus moest ik terug zwemmen, maar dat vertel ik er natuurlijk niet bij)
okee ik zeg doei, en tot snel hoor!! kusssssssssss marieke

  • 20 Juli 2005 - 20:19

    Je Kleinste Broertje:

    Hee Pieke!
    Hehe, eindelijk een berichtje. Je had ma al een paar keer gebeld, eerst moest ik steeds weg en daarna was ik er niet eens, minder... Weet je al dat Anne-Merlijn mn vriendin(netje) :p is nu? Denk het niet he?
    Maar zo te zien gaat het prima, hoop nog een keer een mailtje te krijgen. Binnenkort hebben we thuis weer internet, dan zal ik jou ook eens wat dingetjes vertellen :)
    Veel plezier, ik mis je wel een beetje..
    Liefs een knuffel,
    xMaarten

  • 28 Juli 2005 - 16:27

    Elske:

    als je eindelijk weer in NL bent moeten we snel afspreken want dan hebben we heeeeeeel veel bij te praten aangezien ik niks van je hoor!!
    ik hoop dat het leuk is!!

    xxx

  • 29 Juli 2005 - 23:42

    Je Grootste Broertje:

    Zo hehheh, dat mocht tijd worden, ik dacht al dat je met de zuiderzon vertrokken was en ons aan het vergeten... Maar gelukkig! Zo Rome was top zal ik je meteen maar vertellen, ik heb 130 foto's of zo en volgende zaterdag ga ik nog een keer weg, de andere kant op, naar Zweden! Met m'n autootje! Tenminste als ie woensdag door de keuring heenkomt... Anyway ik zal blij zijn je weer te zien als je terugbent hoor! Je wordt ook al een grote meid immers! :D
    Ciao, Bart

  • 25 Augustus 2005 - 10:22

    Jur:

    Ok komt ie:

    De tijd gaat snel he, als je het leuk hebt :D.

  • 25 Augustus 2005 - 15:32

    Nicolien:

    Mariekeeeee!!! Je leeft nog! Hoezee! Je berichtje is al een tijdje terug getypt, maar toch nog recent genoeg vind ik. Ik hoop je snel weer te zien. Tof man! Hier ook alles goed..gelukkig! Tot gauwtjes, xxNicolien

  • 25 Augustus 2005 - 15:34

    Nogeenkeer:

    Mooie foto trouwens links bovenin de hoek! (moek ff zeggen natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Salles-Curan

marieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 61861

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 28 Mei 2012

master international humanitarian action

15 Januari 2010 - 23 Juli 2010

esperanza bolivia

27 Januari 2009 - 03 Mei 2009

onderzoek in peru

19 Mei 2008 - 17 Augustus 2008

stage in togo

04 Februari 2007 - 17 Juni 2007

studie in tsjechië

21 Juni 2005 - 03 September 2005

campingwerk in frankrijk

06 September 2004 - 25 November 2004

aupair in frankrijk

Landen bezocht: