zomer in bol - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu zomer in bol - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van marieke lisette - WaarBenJij.nu

zomer in bol

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

15 Juni 2005 | Nederland, Sleeuwijk

hoi de poi.

maandag is het zover! het zal allemaal beginnen met een busreis van 19 uur, gevolgd door een treinritje naar rodeche waar ik dan opgehaald zal worden. ik ga naar salles curan, een plekje in zuid-frankrijk, om animatiewerk te gaan doen op een camping!
ik vind het best wel een beetje spannend hoor, om weer voor zo'n lange tijd weg te gaan. de bedoeling is namelijk dat ik pas op 3 september weer voet zet op nederlandse bodem!

de bedoeling van dit berichtje is om jullie te laten weten dat deze site weer gebruikt zal worden. tenminste voor zovaak als ik het voor elkaar krijg om te internetten daar in het warme frankrijk!

doeii! kus marieke

• 15 Juni 2005 - 10:18

Grada:

Nou meis, dan is het definief dat wij elkaar zeker 6 maanden niet zullen zien! Een dus maar virtueel contact moeten hebben...en natuurlijk met het mooie postpapier :)
    Ik wil je echt ontzettend veel plezier wensen daar in dat warme frankrijk.

Liefssss Grada

• 18 Juni 2005 - 09:19

Hanneke:

Hoi, geniet lekker van de Franse zomerzon en alle aardige kampeerders. Vanaf nu ben ik weer een trouwe fan van je site. Laat ook je postadres even weten...
    Veel succes met animeren!Liefs, Hanneke