Internetcafe!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu Internetcafe!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van marieke lisette - WaarBenJij.nu

Internetcafe!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

19 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Nou ik zit dus nog niet zoals beloofd in mijn nieuwe gezin... Ik zal in het kort proberen uit te leggen waarom niet, en wat ik dan wel doe ;)

Okee vrijdag kreeg ik de teleurstelling van mijn leven! Ik had net de organisate gebeld om te bedanken voor de goede hulp en dergelijke, toen belde ik de Franse variant en die vertelde me dat het gezin niet doorging!! Ik zag eruit als een lijk, dat kan niet anders. ik wist niet wat ik moest zeggen en al helemaal niet wat ik nu moest doen.

Mij werd verteld te wachten tot de avond en dan het gezin te bellen om te vragen wat de reden was. Na een lange dag heb ik dat gedaan en heb ik te horen gekregen dat ze het toch wilde proberen met mij, ze hadden hun twijfels gehad! Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik was toen ik dat hoorde!

Ondertussen had ik al met Romy, mijn vriendin hier, afgesproken dat ik bij haar in Nice zou verblijven omdat ik echt niet in het gezin meer wilde zijn. Gistermorgen ben ik dus met al mijn koffers op de trein naar Nice gestapt en werd opgehaald door Romy. We hebben een supergezellige dag gehad, gezellig over vanalles geklets op het strand. Terwijl we natuurlijk aan onze arme zielepootvrienden dachten die onder een paraplu moeten lopen in deze tijd van het jaar :)

's Avonds hebben we een cafeetje gepikt met nog een vriendin van Romy: Sylvia. We hebben het heel erg gezellig gehad, en ik ga zeker nog meer met deze meiden om de komende tijd, maar vanmiddag zal ik hier opgehaald worden door mijn nieuwe familie! Om vier uur is het zover dus ik heb misschien nog wat tijd om naar het strand te gaan ofzo!

Jullie horen hopelijk snel meer van mij als ik de mogelijkheid heb, en ik ben nog steeds superblij met zoveel mensen die aan mij denken! Heel erg bedankt allemaal, dat doet je goed!

Veel liefs, Marieke

• 19 September 2004 - 10:47

Elske:

wow ik ben de 1e die reageerd, das ook voor het eerst
    (he michiel ;) )
    Wat leuk voor je dat dat gezin toch doorgaat!
    En dat je Romy ontmoet hebt, das ook leuk natuurlijk.
    veel plezier verder
    (ik hou je site in de gaten natuurlijk)

xxx Elske

• 19 September 2004 - 12:14

LiannePanne:

waah waarom hadden ze nou weer getwijfeld.. maar okee toch maar fijn dat t toch wel doorgaat :D
    ik wil ook naar het strand!! met lekkr weer :P
    xxxx

• 20 September 2004 - 21:29

Tante Annet:

Hoi Marieke, wat heb je toch al veel beleefd in die par weken dat je dar bent, hoe gaat het nu in het gezin ik ben heel benieuwd

• 22 September 2004 - 11:59

Sarah:

hey marieke!

spannend!!! ik hoop dat het nu wel goed uit pakt voor je! echt waar!